Замовники можуть вибрати один із трьох варіантів розгортання ERP-системи Dynamics 365 for Finance and Operations:
1. Хмарне розгортання (SaaS)
Програмне забезпечення відоме як SaaS або програмне забезпечення як послуга. Клієнти, які вибрали цей шлях розгортання, будуть використовувати версію Dynamics, яка розміщена у хмарі, тобто вона встановлена на серверах постачальника рішення та доступна віддалено через Інтернет. Вхід користувача до системи здійснюється через веб-браузер. Програми Dynamics 365 розміщуються або в загальнодоступній хмарі Microsoft Azure, або в керованій службі Azure, яка надається партнерами Microsoft.
Використання Dynamics 365 у хмарі усуває необхідність в обладнанні та внутрішньому сховищі даних, користувачам не потрібно встановлювати або оновлювати програмне забезпечення вручну, оскільки всі оновлення здійснюються постачальником рішення.
2. Локальне розгортання (On-Premise)
«Традиційний» спосіб розгортання програмного забезпечення, що дозволяє користувачам розміщувати своє програмне забезпечення Dynamics 365 або на серверах, або на серверах ІТ-партнера. Компанії, що використовують Dynamics 365 on-premise, встановлюють програмне забезпечення на свої пристрої та зберігають усі дані на своєму обладнанні.
Локальне розміщення програмного забезпечення Dynamics 365 найчастіше обирають підприємства, яких держава обмежує законодавчо у можливості розміщення даних на зовнішніх серверах (державні підприємства), а також ті, які з якоїсь причини не мають достатньо стабільного підключення до Інтернету для надійного доступу до SaaS- версії програмного забезпечення.
3. Гібридне розгортання
Гібридні розгортання, також відомі як Cloud та Edge, повністю інтегровані з хмарою Microsoft, але транзакції та дані зберігаються локально у власному центрі обробки даних користувачів та синхронізуються за необхідності.
Можливість використання системи в автономному режимі може бути корисною в галузях, в яких безперервність бізнесу особливо важлива, таких, як роздрібна торгівля і дозволяє клієнтам виконувати операції в торгових точках незалежно від підключення до інтернету. Будь-які дані, отримані в автономному режимі, можуть бути синхронізовані з хмарою для бізнес-аналітики або звітності.
Чи є різниця у функціональності при хмарному та локальному розгортанні системи Dynamics 365 for Finance and Operations?
Користувачі, що використовують модель SaaS Dynamics 365, можуть отримати доступ до цілого ряду сучасних інструментів бізнес-аналітики, що постійно розвиваються. Хмара не тільки зберігає та обробляє всі дані Замовника, а й навчається на них. Microsoft вклала величезні кошти в Машинне навчання (Machine Learning) Dynamics 365 і пропонує Замовникам повний обсяг інформації про діяльність підприємства в реальному режимі часу, допомагає візуалізувати бізнес-дані за допомогою інтуїтивно зрозумілих звітів, що налаштовуються, і панелей моніторингу.
Маючи фінансову гарантію на 99,9% часу безвідмовної роботи додатків, користувачі також можуть бути впевнені у повному захисті даних, оскільки у разі втрати даних, Microsoft забезпечує їх відновлення. Протоколи відновлення Microsoft, створені для того, щоб допомогти організаціям оговтатися від планових та несподіваних збоїв у роботі, включають зберігання синхронізованої дублюючої копії даних компанії на додатковому сервері.
Процедура відновлення виконується за допомогою балансування мережного навантаження, яке рівномірно спрямовує трафік через кілька серверів і перерозподіляє навантаження у разі злому сервера. Також можна використовувати резервні сервери для забезпечення продовження роботи у разі відмови основного сервера. Dynamics 365 пропонує дзеркальне відображення SQL, коли копія вашої бази даних розміщується на альтернативному сервері, який може бути переведений в оперативний режим у разі аварії.
Користувачі програми, розміщеної у хмарі, можуть у будь-який момент збільшити або зменшити розмір та обсяг свого рішення Dynamics 365. Використання локального програмного забезпечення при масштабуванні бізнесу веде за собою вкладення в нові сервери та процесори.
При використанні хмарного програмного забезпечення клієнти платять за можливість використовувати програмне забезпечення, а не за обчислювальні потужності або простір для його запуску, тому додати або видалити користувачів або навіть програми так само просто, як надіслати запит на обслуговування.