Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations (D365FO) – це ERP-система, яка надає функціональність для управління фінансами, операціями, продажами, закупівлями, інвентаризацією, виробництвом, логістикою та іншими бізнес-процесами. D365FO дозволяє автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси, знизити витрати та збільшити ефективність роботи компанії.
D365FO заснований на хмарній технології Microsoft Azure, що дозволяє швидко масштабувати систему, а також використовувати інші хмарні платформи для покращення бізнес-процесів. D365FO інтегрується з іншими програмами Microsoft, такими як Microsoft Power BI, Microsoft Power Apps, Microsoft Teams та Microsoft Excel.
Деякі ключові характеристики Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations:
Dynamics AX – програмне забезпечення для керування бізнесом від компанії Microsoft. Це – ERP-система, що охоплює такі галузі діяльності, як бізнес-аналітика, управління фінансами, складська логістика, управління виробництвом (процесне, дискретне, проектне та ощадливе), управління запасами, управління проектами, управління сервісним обслуговуванням, управління персоналом, СRM (управління продажами та маркетингом).
Dynamics AX є частиною пакету Microsoft Dynamics, який містить програмне забезпечення ERP та CRM (так звані «бізнес-додатки»).
Пакет Dynamics, запущений у 2003 році, складався з трьох продуктів: Dynamics NAV, Dynamics AX і Dynamics CRM.
У листопаді 2016 року Microsoft провела ребрендинг свого пакета Dynamics, об’єднавши всі наявні програми для бізнесу, включаючи ERP та CRM програми, в загальну лінійку продуктів: Dynamics 365.
При цьому частина продуктів була перейменована. Так наприклад: Dynamics AX стала – Dynamics 365 for Finance and Operations, Dynamics CRM – Dynamics 365 for Sales, а Dynamics NAV отримав назву – Dynamics 365 Business Central.
Деякі функції програм були виділені в окремі функціональні модулі, тому в Dynamics 365 у Закзачиків є можливість вибирати тільки ті функції, які необхідні, з можливістю докупити функціонал, коли він буде потрібний. Сьогодні Dynamics 365 складається з дев’яти основних програм, а також кількох додаткових модульних програм.
Отже, ми розібралися, що технічно Dynamics 365 for Finance and Operations – це лише нове ім’я ERP-системи – Dynamics AX.
Хоча Dynamics 365 for Finance and Operations значною мірою є тим самим продуктом, що й версія, яка раніше була відома як Dynamics AX, хмарна версія D365FO має низку деяких нових функцій.
Є кілька позитивних змін, які користувачі відразу можуть помітити в роботі Dynamics 365 for Finance and Operations, це: розгортання та інтерфейс системи. Всі програми D365 працюють на браузері, тому користувачам більше не потрібно завантажувати програмне забезпечення, щоб отримати доступ до системи. Ця нова процедура входу в бізнес-додаток є найважливішим досягненням для доступності та мобільності роботи в ньому. Програма доступна та запускається з будь-якої точки світу, з будь-якого пристрою, де є доступ до Інтернету.
Dynamics 365 for Finance and Operations також зовні відрізняється від свого попередника – AX 2012. Новий ергономічний дизайн спрямований на покращення взаємодії з користувачем та заохочення співпраці з іншими користувачами системи. Тепер кожен користувач може самостійно налаштувати інтерфейс програми, де він працює.
Завдяки вбудованим аналітичним інструментам, розробленим на основі штучного інтелекту, та більш повному набору бізнес-даних, Dynamics 365 перевершує попередні версії AX з погляду звітності та бізнес-аналітики. Dynamics 365 for Finance and Operations дозволяє легко аналізувати, візуалізувати та автоматизувати процес отримання даних, у реальному режимі часу, у будь-яких, необхідних для бізнесу розрізах.
Ще одна ключова відмінність між AX та D365 FO полягає в тому, що для того, щоб розширити функціональність AX – необхідна розробка. Функціональність Dynamics 365 for Finance and Operations можна доповнити за допомогою існуючих сторонніх доробок, які можна швидко встановити та видалити за необхідності.
Що стосується звітів, то статичні куби, що розробляються в SQL Server Analysis Services в ранніх версіях Dynamics AX, були замінені в D365FO сучасними вбудованими інструментами для багатовимірного аналізу даних, що дозволяють отримувати та аналізувати будь-які масиви інформації, обробляти та автоматизувати процес її використання.
Dynamics 365 for Finance and Operations – комплексна ERP-система від компанії Microsoft, орієнтована на підприємства корпоративного масштабу. Включає весь спектр ERP-сервісів, бізнес-аналітики, інфраструктури, обчислень та баз даних у рамках єдиного додатку, що дозволяє організаціям автоматизувати галузеві та операційні бізнес-процеси, швидко адаптуватися до змін потреб ринку, забезпечує масштабування та надає найсучасніші функції цифрової аналітики, здатні стимулювати зростання бізнесу.
Система включає розширені модулі управління фінансами, управління виробництвом, управління запасами, складську та транспортну логістику, управління проектами, управління персоналом (HR), управління взаємовідносинами з клієнтами (СRM), а також повний спектр інструментів для планування ресурсів, інструменти, що забезпечують можливість масштабування та цифровий аналітики.
D365FO інтегрована з широким спектром програм від Microsoft, таких як: Office і Office 365, SharePoint, і т.д. Впровадження Dynamics 365 for Finance and Operations у компаніях, що активно використовують корпоративні продукти Microsoft, дозволяє користувачам ще більше централізувати свою роботу, спростити співпрацю як з іншими відділами, так і з підрозділами, які розташовані по всьому світу.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ідеально підходить для великих і середніх підприємств, що мають розгалужену структуру (забезпечує безперебійну, одночасну роботу від 20 до 10 000 користувачів).
Як правило, Замовники D365FO мають середній річний виторг від 3 до 5 мільярдів доларів. Більшість із них у системі працює від кількох сотень до кількох тисяч користувачів. В даний час ERP-система працює більш ніж у 130 країнах світу та доступна більш ніж 40 мовами.
Комплексність рішення дозволяє використовувати ERP-систему Dynamics 365 for Finance and Operations у компаніях, що працюють практично в будь-якій галузі.
Важливим для Замовників фактором на користь D365FO є можливість розгортання системи як у хмарі, що дозволяє значно звільнити ресурси, перенаправивши їх з обслуговування ІТ-інфраструктури на розвиток та зростання бізнесу, так і на власній IT-інфраструктурі, або з використанням гібридної моделі, при якої в хмару переводиться лише частина інфраструктури компанії. Можливість почати використовувати ERP-систему Dynamics 365 for Finance and Operations локально і перейти до хмари в міру готовності до цього підприємства – благо для організацій, які досі побоюються використовувати SaaS ERP.
Розроблена на базі сучасної, технологічної платформи – Dynamics 365 FO забезпечує гнучку масштабованість, швидке розгортання та простоту адміністрування, тим самим суттєво знижує загальну вартість володіння для замовників та має найвищий у класі коефіцієнт повернення інвестицій (ROI).
З фінансової точки зору Dynamics 365 for Finance and Operations допомагає підприємствам підвищити прозорість бізнес-процесів, покращити фінансовий контроль, прискорити рух коштів, підвищити точність прогнозування та забезпечити повну відповідність корпоративним вимогам.
Використання D365FO дозволяє оптимізувати процеси, покращити та автоматизувати планування ресурсів, контролювати та управляти проектами, бюджетами та набагато ефективніше співпрацювати з членами проектної групи.
Найкращі у своєму класі ВI-інструменти дозволяють користувачам скоротити час, необхідний на створення звітів, і в реальному режимі часу отримувати практичну та наочну інформацію за допомогою надійних служб бізнес-аналітики.
Виробники можуть використовувати поєднання процесів, включаючи дискретні, ощадливі та процесні, в одному уніфікованому рішенні, допомагаючи створювати індивідуальні операційні процеси, які найкраще відповідають потребам підприємства.
Компанії, яким необхідно керувати ланцюжками поставок, можуть використовувати можливості платформи для оцінки та оптимізації логістики за допомогою прозорості та автоматизації в реальному часі, що прискорює та спрощує зв’язок з постачальниками та клієнтами, прискорює доставку та покращує взаємодію протягом усього процесу.
Програма може бути адаптована для задоволення конкретних потреб бізнесу, даючи компаніям можливість розширюватися, впроваджувати інновації та розробляти інструменти, необхідні для досягнення успіху.
Багато клієнтів, що розглядають Dynamics ERP, стикаються з вибором між Dynamics 365 for Finance and Operations та іншою популярною ERP-системою – Dynamics 365 Business Central (NAV).
Хоча обидва продукти охоплюють ті самі основні області бізнесу, Dynamics 365 for Finance and Operations має набагато ширші функціональні можливості, ніж NAV/BC, і, як правило, D365FO зазвичай використовують набагато більші компанії.
Створений для компаній зі списку Fortune 1000, Dynamics 365 for Finance and Operations є прямим конкурентом ERP-рішень від SAP і Oracle, і як правило, використовується компаніями, що мають тисячі користувачів, що працюють в системі, розташованих в офісах, по всьому світу.
Через масштаби підприємств, на які система орієнтована, впровадження D365FO зазвичай займає набагато більше часу, ніж впровадження Dynamics 365 Business Central, але в результаті компанія-замовник Dynamics 365 for Finance and Operations отримує потужну, комплексну, багатофункціональну ERP-систему, яку можна легко масштабувати зі зростанням бізнесу.
Dynamics 365 for Finance and Operations може похвалитися кількома високорівневими функціями, яких немає у Dynamics NAV, включаючи управління основними даними, а також можливість управління складною організаційною структурою, можливість використання різних фінансових стандартів у рамках одного рішення тощо.
Хоча Dynamics 365 for Finance and Operations містить практично всі функції, які були в попередній версії системи, деякі можливості програми були виділені додатковими спеціалізованими галузевими ERP-додатками.
Оскільки D365FO можна придбати лише в рамках плану, ці програми завжди поставляються в комплекті з основною платформою, хоча їх також можна придбати як окремі галузеві рішення для клієнтів, яким не потрібна повна система ERP.
Dynamics 365 for Retail, включає функціональні можливості, необхідні компаніям, основною спеціалізацією яких є продажі. Система розрахована як для продавців, які працюють через інтернет-магазини, так і для традиційної роздрібної торгівлі (або їх комбінації), для керування своїми зовнішніми та внутрішніми роздрібними операціями.
Рішення Microsoft Dynamics 365 for Retail призначене для автоматизації продажів у роздрібних торгових точках широкого діапазону:
Система підтримує інтегровані компоненти POS-терміналів, дозволяє отримати доступ до даних у момент їх виникнення, що підвищує ефективність роботи компанії та швидкість реакції на зміни у зовнішньому середовищі.
Рольові центри роздрібної торгівлі, створені спеціально для різних категорій користувачів (фахівців із продажу, директорів магазинів, касирів тощо) наочно надають всю інформацію, необхідну прийняття швидких обгрунтованих рішень.
Microsoft Dynamics 365 for Retail дозволяє керівникам миттєво реагувати на зміни ринкової ситуації, легко та швидко розширювати чи скорочувати бізнес-модель компанії, додаючи/закриваючи торгові точки та дистриб’юторські центри, використовуючи функціональні можливості системи.
Рішення працює за знайомими та звичними для користувачів продуктів Microsoft алгоритмами, і дозволяє звести до мінімуму необхідність навчання персоналу роботі з системою. Простий у використанні інтуїтивно зрозумілий інтерфейс рішення Microsoft Dynamics 365 for Retail дозволяє працювати в системі практично будь-якому користувачеві.
Вбудований СRM-модуль дозволяє аналізувати тенденції та забезпечує індивідуальний підхід до покупців. Дозволяє вести історію взаємодії з клієнтами про загальний репозитарій.
Вбудовані у додаток можливості штучного інтелекту дозволяють прогнозувати та задіяти нові канали продажів шляхом аналізу бізнес-даних та тенденцій купівельної поведінки. Підтримує омніканальність (використання різних каналів зв’язку з покупцями). За допомогою ефективних маркетингових кампаній допомагає зв’язати продавця з потрібною аудиторією, використовуючи мобільні пристрої, інтернет та соц.мережі.
Dynamics 365 Human Resources (Dynamics 365 for Talent) – комплексний, хмарний спеціалізований додаток Microsoft, призначений для управління людським капіталом. Вирішує всі завдання, необхідні для оптимізації та управління персоналом.
Крім безшовної інтеграції з іншими програмами Dynamics 365: наприклад, з ERP системою: Dynamics 365 for Finance and Operations, або програмами Office 365 такими як Outlook, Dynamics 365 Human Resources має безперечну перевагу, що відрізняє його від HCM додатків, розроблених іншими вендорами. Після придбання Microsoft професійного мережевого сайту LinkedIn кадрові служби компаній-користувачів Dynamics 365 HR першими отримали доступ до даних 500 мільйонів зареєстрованих користувачів LinkedIn і сьогодні активно його використовують для закриття тих чи інших вакансій.
Dynamics 365 Human Resources допомагає співробітникам кадрової служби, спростити та підвищити ефективність пошуку, залучення, навчання та утримання найкращих фахівців за рахунок розвитку корпоративної культури, дає можливість використовувати найкращі світові практики та технології роботи з персоналом.
Використання Програми Microsoft Dynamics 365 Human Resources, не тільки допомагає знаходити, наймати та вбудовувати в роботу колективу — нових співробітників, але й дозволяє менеджерам професійно спрямовувати та підтримувати розвиток персоналу, пропонуючи канал для постійного зворотного зв’язку, винагород за відстеження продуктивності та вибудовування чіткого шляху до прогресу.
За допомогою вбудованих у рішення D365HR інструментів та технологій штучного інтелекту – додаток може автоматизувати рутинні кадрові завдання, допомагає мінімізувати ризики, пов’язані з необхідністю дотримання нормативних вимог та покращити планування за рахунок відстеження та аналізу основних операцій, тим самим дає можливість співробітникам кадрових служб зосередитися на стратегічних HR-цілях, більше зусиль вкладати не в рутинні операції, а в покращення ефективності та підвищення лояльності персоналу до компанії.
Остання версія Dynamics 365 for Finance and Operations – це версія 9.0, випущена на початку 2018 року.
До кінця 2017 року додаток називався Dynamics 365 for Operations, Enterprise Edition, до того, як структура ліцензування на основі випусків була скасована, і до того, як був перейменований на продукт, Dynamics 365 був відомий як Dynamics AX або Dynamics AX7, щоб відрізняти його від попередніх версій.
Незважаючи на те, що назва продукту кілька разів змінювалася, сам продукт залишився приблизно таким самим: від AX7 до Dynamics 365 for Finance and Operations.
Клієнти, які не перейшли на D365 FO, можуть, як і раніше, використовувати попередню версію, яка, таким чином, працюватиме під ім’ям Dynamics AX.
Попередні версії, що все ще знаходяться в експлуатації, включають:
Dynamics AX 2012 R3 – розширена підтримка якого триватиме до 2023 року.
Dynamics AX 2012 R2 – розширена підтримка якого триватиме до 2021 року (включно)
Dynamics AX 2009 (Service Pack 1) – розширена підтримка якого триватиме до 2021 року.
Розширена підтримка попередніх версій, включаючи AX 3.0 і 4.0, закінчилася, але деякі клієнти все ще будуть використовувати ці старі версії.
Системні вимоги для Dynamics 365 for Finance and Operations залежатимуть від способу розгортання програмного забезпечення.
SaaS-версія D365FO полягає в тому, що програмне забезпечення не потрібно встановлювати на пристрої або пристрої користувача, тому реалізація, як правило, простіше і швидше, а системних вимог набагато менше. Це робить хмарний варіант особливо привабливим для малих підприємств, які інакше були б недооцінені за рахунок значних витрат на обладнання та обслуговування.
Щоб запустити хмарну версію Dynamics 365 for Finance and Operations, усі клієнти повинні мати останню версію Microsoft Edge, Internet Explorer, Google Chrome або Apple Safari з операційною системою не старшою за Windows 7 для ПК або 10.10. для пристроїв Apple.
Dynamics 365 for Finance and Operations не потребує апаратних вимог, оскільки саме програмне забезпечення встановлюється не так на локальних комп’ютерах, але в серверах хоста, хоча, звісно, що більше пам’яті у пристрою, то швидше і надійніше воно зможе працювати.
Локальне розгортання системи (on-premise) висуває набагато серйозніші вимоги до інфраструктури замовника. D365FO досить складний продукт, і конкретні вимоги можуть сильно відрізнятися в залежності від конфігурації, додатків і функцій, що використовуються підприємствами, а також кількості одночасно працюючих користувачів і кількості транзакцій, що обробляються.
* Повна інформація про вимоги до інфраструктури для локального розгортання на сайті розробника компанії Майкрософт.
Усі хмарні продукти Microsoft, включаючи хмарні розгортання Dynamics 365, розміщуються на хмарній платформі компанії Azure. Azure управляється центрами обробки даних Microsoft, розташованими по всьому світу. У якому центрі обробки даних фізично розміщені дані організації, залежатиме від того, де знаходиться організація, та від продукту, який вона використовує.
Хоча Microsoft діє, по суті, як зберігач хмарних даних користувачів, замовник, як і раніше, буде єдиним власником та адміністратором цих даних.
Microsoft була першим постачальником хмарних послуг, який дотримувався ISO 27018, який гарантує, що:
У разі потреби персонал Microsoft або її субпідрядники також можуть отримати доступ до даних користувача. Відповідно до умов підписки клієнта на бізнес-послуги Microsoft користувачі можуть отримувати доступ до своїх даних і вилучати їх у будь-який час і з будь-якої причини без необхідності повідомляти або залучати Microsoft до цього процесу. Якщо користувач коли-небудь скасує свою підписку, його дані зберігатимуться протягом 90 днів, щоб вони мали змогу їх експортувати. Після закінчення цього періоду Microsoft видаляє дані, включаючи всі кешовані або резервні копії.
У Dynamics 365 ліцензування бізнес-додатків спрощене. Основним способом ліцензування є купівля іменної підписки на користувача. В умовах передплати користувача на Dynamics 365 користувачі поділяються на два типи: «користувач всього набору функцій» і «користувач обмеженого набору функцій».
Користувачам всього набору функцій для роботи потрібні багато можливостей бізнес-додатків. Приклади таких користувачів: спеціалісти з продажу, представники відділу обслуговування клієнтів, фінансисти, перевіряльники та менеджери ланцюжка постачання. Раніше для них також використовувалися терміни «професійні користувачі» та «досвідчені користувачі». У моделі Dynamics 365 користувачі всього набору функцій ліцензуються за допомогою передплати програми Dynamics 365.
Часто багато співробітників організації вважаються користувачами обмеженого набору функций. Такі користувачі можуть отримувати дані або звіти з бізнес-систем та виконувати нескладні завдання, наприклад вносити відомості про витрачений час та витрати або оновлювати записи відділу кадрів.
Наприклад, клієнти можуть або придбати ліцензію на повноправного користувача, яка дає користувачам доступ до всіх функцій та функцій програми, або ліцензію для члена групи, яка дає користувачеві ліцензії обмежене читанням/доступом до записів у певних основних сферах. Клієнти можуть комбінувати та зіставляти ці типи ліцензій відповідно до своїх користувачів та необхідних рівнів доступу.
Наприклад, якщо компанія може придбати 10 місць з повноправним користувачем та додатково 15 місць для членів команди. Це означає, що десять осіб, яким надано місця для повного користувача, зможуть використовувати всі функції всіх програм. Люди, яким надано ліцензії на членство в команді, також зможуть отримати доступ до всіх включених програм, але вони зможуть використовувати лише певні функції, такі як доступ до розкладів, запису часу та витрат, а також надсилати звіти.
У моделі Dynamics 365 для ліцензування таких користувачів використовується підписка Dynamics 365 Team Members.
Підписка на програму — це передплата користувача, яка забезпечує користувачеві ліцензію на ключові бізнес-додатки (Business Applications), такі як Sales, Customer Service, Field Service, Project Service Automation, Finance, Supply Chain Management, Retail і Talent). Клієнти можуть придбати одну програму за базовою ліцензією для користувачів. Для тих користувачів, яким потрібно більше програм, можна придбати будь-яку необхідну кількість додаткових ліцензій за зниженою ціною. Кожну таку ліцензію можна призначити лише користувачеві, який вже має відповідну базову ліцензію.
Підписка на програму також дає право створювати в PowerApps мобільні програми та обробляти з їх допомогою дані з Dynamics 365.
Підписка Dynamics 365 Team Members надає конкретному користувачеві право виконувати базові процеси, в яких застосовуються програми Dynamics 365 (де ця можливість доступна), обмінюватися знаннями та отримувати дані із вбудованих інструментів бізнес-аналітики. Одна підписка Team Members надає користувачу обмеженого набору функцій право отримувати дані з будь-якої програми Dynamics 365. Якщо ви впроваджуватимете нові програми Dynamics 365, то користувачі з раніше придбаними підписками Team Members отримають право доступу до них автоматично.
ERP-система Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations складається з двох великих функціональних модулів, кожен з яких може використовуватися як окрема програма, так і є частиною ERP-системи. Це – Dynamics 365 Finance та Dynamics 365 Supply Chain Management.
Вся інформація про ціни на програми Dynamics 365 – за посиланням: https://dynamics.microsoft.com/en-us/pricing/
Замовники можуть вибрати один із трьох варіантів розгортання ERP-системи Dynamics 365 for Finance and Operations:
1. Хмарне розгортання (SaaS)
Програмне забезпечення відоме як SaaS або програмне забезпечення як послуга. Клієнти, які вибрали цей шлях розгортання, будуть використовувати версію Dynamics, яка розміщена у хмарі, тобто вона встановлена на серверах постачальника рішення та доступна віддалено через Інтернет. Вхід користувача до системи здійснюється через веб-браузер. Програми Dynamics 365 розміщуються або в загальнодоступній хмарі Microsoft Azure, або в керованій службі Azure, яка надається партнерами Microsoft.
Використання Dynamics 365 у хмарі усуває необхідність в обладнанні та внутрішньому сховищі даних, користувачам не потрібно встановлювати або оновлювати програмне забезпечення вручну, оскільки всі оновлення здійснюються постачальником рішення.
2. Локальне розгортання (On-Premise)
«Традиційний» спосіб розгортання програмного забезпечення, що дозволяє користувачам розміщувати своє програмне забезпечення Dynamics 365 або на серверах, або на серверах ІТ-партнера. Компанії, що використовують Dynamics 365 on-premise, встановлюють програмне забезпечення на свої пристрої та зберігають усі дані на своєму обладнанні.
Локальне розміщення програмного забезпечення Dynamics 365 найчастіше обирають підприємства, яких держава обмежує законодавчо у можливості розміщення даних на зовнішніх серверах (державні підприємства), а також ті, які з якоїсь причини не мають достатньо стабільного підключення до Інтернету для надійного доступу до SaaS- версії програмного забезпечення.
3. Гібридне розгортання
Гібридні розгортання, також відомі як Cloud та Edge, повністю інтегровані з хмарою Microsoft, але транзакції та дані зберігаються локально у власному центрі обробки даних користувачів та синхронізуються за необхідності.
Можливість використання системи в автономному режимі може бути корисною в галузях, в яких безперервність бізнесу особливо важлива, таких, як роздрібна торгівля і дозволяє клієнтам виконувати операції в торгових точках незалежно від підключення до інтернету. Будь-які дані, отримані в автономному режимі, можуть бути синхронізовані з хмарою для бізнес-аналітики або звітності.
Чи є різниця у функціональності при хмарному та локальному розгортанні системи Dynamics 365 for Finance and Operations?
Користувачі, що використовують модель SaaS Dynamics 365, можуть отримати доступ до цілого ряду сучасних інструментів бізнес-аналітики, що постійно розвиваються. Хмара не тільки зберігає та обробляє всі дані Замовника, а й навчається на них. Microsoft вклала величезні кошти в Машинне навчання (Machine Learning) Dynamics 365 і пропонує Замовникам повний обсяг інформації про діяльність підприємства в реальному режимі часу, допомагає візуалізувати бізнес-дані за допомогою інтуїтивно зрозумілих звітів, що налаштовуються, і панелей моніторингу.
Маючи фінансову гарантію на 99,9% часу безвідмовної роботи додатків, користувачі також можуть бути впевнені у повному захисті даних, оскільки у разі втрати даних, Microsoft забезпечує їх відновлення. Протоколи відновлення Microsoft, створені для того, щоб допомогти організаціям оговтатися від планових та несподіваних збоїв у роботі, включають зберігання синхронізованої дублюючої копії даних компанії на додатковому сервері.
Процедура відновлення виконується за допомогою балансування мережного навантаження, яке рівномірно спрямовує трафік через кілька серверів і перерозподіляє навантаження у разі злому сервера. Також можна використовувати резервні сервери для забезпечення продовження роботи у разі відмови основного сервера. Dynamics 365 пропонує дзеркальне відображення SQL, коли копія вашої бази даних розміщується на альтернативному сервері, який може бути переведений в оперативний режим у разі аварії.
Користувачі програми, розміщеної у хмарі, можуть у будь-який момент збільшити або зменшити розмір та обсяг свого рішення Dynamics 365. Використання локального програмного забезпечення при масштабуванні бізнесу веде за собою вкладення в нові сервери та процесори.
При використанні хмарного програмного забезпечення клієнти платять за можливість використовувати програмне забезпечення, а не за обчислювальні потужності або простір для його запуску, тому додати або видалити користувачів або навіть програми так само просто, як надіслати запит на обслуговування.