Необхідність у потужному ERP-рішенні неминуча для управління унікальними вимогами оптових дистриб’юторів. Ретельний облік витрат є пріоритетним завданням для бажаючих залишатися конкурентоспроможними.
Щоб зробити це, керівництво повинно мати чітке уявлення про запаси, щоб керувати операційними витратами та балансувати їх із щомісячним доходом. Це складно і вимагає ретельного відстеження всього інвентарю та його рухів.
Тільки надійний і комплексний додаток може спростити процеси та оптимізувати ключові деталі. Ось шість обов’язкових функцій програмного забезпечення ERP для оптових дистриб’юторів, які можуть підвищити ефективність бізнес-процесів.
1. Оптимізація процесів
Можливість ефективно обробляти замовлення вчасно є виграшним пунктом для будь-якого дистриб’ютора. Щоб це сталося, всі операції мають виконуватися чудово. Дистриб’ютори часто борються з управлінням запасами та закупівлями, щоб забезпечити належний рівень запасів та своєчасний вхід та вихід продуктів. Система ERP може виконати завдання без перешкод. Ця функція дає компанії низку переваг, включаючи покращення обслуговування клієнтів, економію часу та зниження адміністративних витрат. Вона пропонує вичерпну інформацію про кожну купівлю-продаж, яка допомагає вам дізнатися сильні та слабкі сторони вашого бізнесу, а також прогноз того, що сприятиме його процвітанню в майбутньому.
2. Управління логістикою
Єдине, що притаманно всім компаній, котрі займаються оптової торгівлею, – це нескінченні проблеми. Неправильний розподіл обладнання, цикл попиту, що змінюється, більш короткий час доставки, низька цінова конкуренція і високі витрати на паливо є одними з основних проблем, які ускладнюють весь процес розподілу. Програмне забезпечення ERP з чітко визначеним управлінням логістикою пропонує найкраще рішення, покращуючи видимість поставок, замовлень та запасів, і, таким чином, дозволяє вам швидко працювати, щоб контролювати витрати на ці основні операції. Це допомагає підвищити точність та ефективність процесів, забезпечуючи своєчасну доставку відповідно до очікувань клієнтів.
3. Ефективне виконання замовлення
Збір та упаковка – дві основні функції виконання у будь-якій операції розподілу. При цьому товари будь-якого обсягу, великого чи малого, вибираються з партії, потім упаковуються разом відповідно до інструкцій клієнтів та відправляються до відповідного пункту призначення. Ваше рішення ERP має включати адекватні функції виконання.
4. Надійне відстеження запасів
Знання інвентарю – одне з найважливіших завдань всім оптових дистриб’юторів. Програмне забезпечення ERP, яке ви вибираєте, повинно мати ефективну систему відстеження запасів, яка дозволить краще контролювати практику управління запасами на вашому підприємстві. Вона повинна мати можливість викликати точні підрахунки, усувати неточні паперові документи, включати функцію зворотної операції та забезпечувати більшу гнучкість для зміни коригувань, коли це необхідно, без будь-яких несприятливих змін загальної ефективності роботи. Все це призводить до своєчасного задоволення купівельного попиту, зниження продажів та зниження витрат на зберігання.
5. Професійні інструменти звітності
Правильне розуміння того, як працює ваш бізнес, призводить до найефективнішого прогнозування. Ідеальне рішення ERP для поширення з ефективними інструментами звітності може активно перетворювати ваші бізнес-дані на більш корисну інформацію. Попередньо спроектована система звітів швидко налаштовує інформацію та надає вам точний аналіз, який вам потрібний для перегляду. Це скорочує час створення звітів вручну та усуває людські помилки.
6. Інтегровані інструменти управління CRM, HCM та обліку
Незалежно від того, чи є частина повного пакету ERP, взаємини з клієнтами, управління персоналом та управління фінансами чи бухгалтерією важливими операціями для будь-якої компанії, включаючи дистриб’юторів. Якщо інтегрувати рішення ERP з цими інструментами управління, однієї програми буде достатньо, щоб забезпечити повний огляд функцій бек-офісу, підвищити залученість співробітників і більш ефективно керувати обслуговуванням клієнтів. Комплексне програмне забезпечення дозволяє власникам підприємств узгоджувати всі процеси з їхніми бізнес-цілями та краще орієнтуватися на загальний розвиток компанії.